Տարեկան հաշվետվություն

15-9
2016-2017  ուստարվա ընթացքում դասավանդել եմ ավագ դպրոցում /10,11,12-րդ դասարաններում, վարել եմ և՛ընտրովի և՛ հանրակրթական դասաընթացներ:Ավագ դպրոցում անգլերենը դասավանդում եմ մասնավորապես նախագծերով:Նախագիծն ըտրելուց հաշվի եմ առնում ինչպես  սովորողների նախասիրությունները այնպես էլ կրթահամալիրի օրացույցը:Դասընթացի ընթացքում կարևորում եմ թարգմանական գործունեությունը, սովորողների կենդանի զրույցը և պատումները: Իրականացրել եմ մի շարք նախագծեր, համագործակցել տարբեր  դպրոցների հետ, ղեկավարել ավագ դպրոցի Սուրհանդակ ռադիոն: Մասնակցել եմ նաև Բարեկամություն ճամբարին : Ավելի  մանրամասն կարող  եք  կարդալ իմ  հոդվածում:
Սեպտեբեր- դեկտեմբեր հաշվետվություն
Հունվարյան գործունեության հաշվետվություն 
Փետրվար- մայիս
Մայիսյան  հավաք, հոդված Դպիր  մանկավարժական հանդեսում
Ճամբարային հաշվետվություն 
Դիպլոմային նախագիծ

Leave a comment